فروشگاه اینترنتی ستاره

خرید اینترنتی محصولات تبلیغ شده در تی وی

فروشگاه اینترنتی ستاره

خرید اینترنتی محصولات تبلیغ شده در تی وی

اس ام اس و پیام برای آرزوی خوشبختی در ولنتاین

پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۳۴ ب.ظ

اس ام اس لاو و پیامک مخصوص روز عشق - اس ام اس خور اس ام اس خور

با تیتر بزرگ دوستت دارم !

من پاورقی کتاب عشق توام در توصیف یک عاشق …

.
اس ام اس و پیام برای آرزوی خوشبختی در ولنتاین
.

برای پروانه شدن پیله ی دستان تو کافیست …

من را محکم تر در آغوش بگیر !

.
اس ام اس و پیام برای آرزوی خوشبختی در ولنتاین
.

یکبار عاشقت شدم اما صدبار باورت کردم ؛ صدبار خواستم فراموشت کنم اما یکبار هم نتونستم !

فرستنده : محمد 026

.
اس ام اس و پیام برای آرزوی خوشبختی در ولنتاین
.

تمام امید آسیابان به وزش باده تا آسیابش از کار نیفته ؛ قلبم آسیاب ، خودم آسیابان و نفسهایت باد …

فرستنده : محمد 026

.
اس ام اس و پیام برای آرزوی خوشبختی در ولنتاین
.

در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست ؟

مثل آرامش بعد از یک غم ، مثل پیدا شدن یک لبخند ، مثل بوی نم بعد از باران ، در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست ؟ من به آن محتاجم !

فرستنده : محمد 026

.
اس ام اس و پیام برای آرزوی خوشبختی در ولنتاین
.

شبی ساقی زمن پرسید که جانا آرزویت چیست ؟

بگفتم بودن آن دوست که جز او آرزویی نیست !

فرستنده : محمد 026

.
اس ام اس و پیام برای آرزوی خوشبختی در ولنتاین
.

روشن ترین روزها در انتظارت خواهد بود چون من آفتاب را برایت آرزو کردم !

اس ام اس ولنتاین

  • داود مشهدی

اس ام اس